miercuri, 7 mai 2008

Dubii

Am mai lucrat ceva la broderia inceputa dar nu-mi place cum a iesit. Cred ca materialul pe care l-am folosit este prea subtire iar atunci cand l-am calcat au iesit in relief firele de pe spatele tesaturii.Imi propusesem sa nu mai lucrez nimic pana cand nu am sa imi stabilesc un scop si niste obiective bine definite, mai bine zis sa imi raspund la intrebarea :"Unde vreau sa ajung?"
Si ... nu am mai lucrat mai nimic, m-am delectat cu ceea ce au facut altii, am navigat pe net si mi-am pus intrebari (la asta sunt as). Sincer, la intrebarea asta nu-mi pot da decat un raspuns: nu vreau sa ajung nicaieri, vreau sa lucrez pentru ca imi place. Degeaba mi-am spus ca asta nu este un scop, pe baza lui nu-mi pot stabili obiective, etc. Am tot tatonat terenul mintii mele supraanalitice si nu m-au satifacut prea mult celelalte raspunsuri gen: vreau sa fac bani din asta, vreau sa ajung faimoasa, etc. Asa ca, acum incerc sa trec peste altceva si anume peste sentimentul ca de fapt eu "pierd timpul" atata timp cat nu am un scop precis si ar fi atat de multe lucruri de facut ....

Niciun comentariu: