miercuri, 9 iulie 2008

Vara pe camp







8 comentarii:

starsgates spunea...

Vai ce poftă miiiiiiii!!!!!!!

Mihaela spunea...

Iti trimit niste caise si niste mere? Nu s-au copt toate inca.

starsgates spunea...

Deja le-am primit.:)

Costi Balan spunea...

Sunt superbe, parca simt mirosul de camp, caise si mere, parca ma plimb si dau cu mana prin iarba arsa de caldura.

Ai facut niste poze super! Cred ca asculti un cantec frumos cand faci aceste poze ! Sunt invidios !

Mihaela spunea...

E intradevar frumos la mine pe camp. Din pacate este in afara orasului si nu ajung prea des acolo. Eu sunt invidioasa pe cei care stiu cu exactitate ce vor de la viata. Eu ma imprastii in prea multe directii.(maimuta din mine)

Costi Balan spunea...

Chiar crezi ca unii dintre noi stiu exact ce vor de la viata !? De multe ori ma intreb si eu acest lucru: Hei Costi! Sti exact ce vrei de la viata ?
Daca stau sa ma gandesc la raspunsul pentru intrebarea asta intru imediat in transa intrebarii. Iata ce am descoperit printre raspunsuri: vreau sa traiesc si sa fiu sanatos; doresc sa fiu impreuna cu cei dragi (familia) si cu cei pe care ii iubesc si acestia sa fie sanatosi si sa ne bucuram impreuna; vreau sa am un trai decent astfel incat banii sa nu fie o obsesie pentru mine; vreau sa invat cat mai multe lucruri despre mine,despre oameni si despre suflet; vreau sa nu sufar eu si semenii mei; vreau sa ma bucur de natura si de ceea ce a lasat Dumnezeu pe pamanat; vreau sa ii ajut si pe altii- asta ma face sa ma simt important si cu rost si cred ca mai sunt multe.
Ce incerc cateodata este sa le ordonez si sa le prioritizez. Cateodata imi iese si transform dorintele in obiective. Atunci intra in joc perseverenta sa ma tin de obiectiv. Cateodata nu este usor sa urmezi un obiectiv, obosesc, ma blazez, dar daca ma impiedic si reusesc sa ma ridic este bine, atunci pot merge mai departe. Bucuria atingerii unui obiectiv este mare si iti da curaj, incredere si experienta sa mergi mai departe. M-au ajutat atingerea obiectivelor mici, unii pasi marunti.
In rest sunt un om ca oricare altul cu griji si bucurii, cu familie si catel, cu datorii si averi sufletesti, etc.
Am intalnit foarte putini oameni care stiu exact ce vor de la viata si nici acum nu sunt convins ca stiu exact sau ca a fost doar o discutie fata de dorinta de a sti exact.
Cred ca este bine cateodata sa te lasi condus si de "stomac" sau de "cantecul Ingerului Albastru", sau de "vocea interioara", sau de "intuitia" ta !

Mihaela spunea...

O buna parte din ceea ce vrei tu vreau si eu. Dar o senzatie acuta de neimplinire pentru ca nu imi gasesc drumul pe plan profesional. In nici unul din locurile de munca de pana acum nu mi-am folosit nici 50% din ce pot si ce stiu.

starsgates spunea...

Am primit o leapsa de la Pescăruşul Argintiu, ,, Cine-mi place şi de ce,,.
M-aş bucura să intri şi tu în joc.
Ce zici?