marți, 29 iulie 2008

Leapsa

Am primit o leapsa de la Stargates: Cine imi place si de ce?
Ma voi rezuma la persoanele publice in viata. Pentru ca am si eroi din romane si persoane apropiate pe aceasta lista a celor care-mi plac.
Cine in place? Julio Iglesias si Keanu Reeves.
De ce? Julio pentru ca este frumos din interior catre exterior, pentru ca e puternic desi nu pare, pentru ca este pasional si sensibil.
Keanu Reeves imi place pentru ca este frumos, adanc (sau asa mi se pare), puternic si limpede.

3 comentarii:

starsgates spunea...

merci, că ai acceptat jocul.
Poate n-o să mă crezi dar am fost nevoită să aleg între Gibson şi Reevs.
O zi frumoasă în continuare.:)

Mihaela spunea...

Multumesc la fel! Se spune ca ce iti place la altii e ceva ceea ce posezi si tu. Ar fi bine daca ar fi adevarat.

elena spunea...

mie imi place brad si angelina :)
acu' fara gluma: Nicolas Cage si Kurt Russell, Liv Tyler si mai sunt multi.