duminică, 9 octombrie 2011

Inertie

Daca nu scriu pentru mai mult timp intru intr-un fel de inertie si, cu cat trece mai mult timp, cu atat imi e mai greu sa ma reapuc. Dar... o fac totusi.
Intre timp mi-a fost rau si mi-a fost bine, am plecat si am revenit din concediu, mi-am facut planuri si am renuntat la ele, dar... mi-am facut alte planuri si am incercat sa fiu un pic mai disciplinata.
Am explorat acuarelele, desenul, broderia, am oscilat printre tehnici si hobby-uri si am incercat sa le prioritizez, rezistand dorintei de a face TOTUL ACUM!









5 comentarii:

liana spunea...

frumos...

Mihaela spunea...

Multumesc!

Susi spunea...

Adorable inspirations!!
I look every day on your blog.

Cauciucuri vara spunea...

nice,very nice:D

Cursuri inot spunea...

w bine ca ai putut rezista...felicitari pentru creatii