luni, 11 aprilie 2011

quilt cu piciorusul de quilting? nu, doar quilt

Din exercitiile mele de data trecuta am pastrat o casuta. Si am vrut sa ii dau o destinatie, sa o transform intr-un produs finit. Asa ca... am cusut-o pe o bucatica de hartie facuta manual, am cusut putina iarba si am pictat un nor si un pom. A iesit un mini-tablou. Revenind la exercitiile de quilting, mai ales ca Teodora a fost foarte draguta sa imi trimita vatelina si un o bucatica de material, m-am gandit sa fac si eu un quilt adevarat (tot mini). Am facut doua, pana la urma, dar am trisat. (nu am folosit piciorusul de quilting ci cel normal)


5 comentarii:

Anonim spunea...

Misha, vreau inapoi copilaria !!! Nu o mai gasesc si cand privesc lucrarile tale o vreau mai mult!

Mihaela spunea...

Ba puteti s-o gasiti dar, doar din cand in cand.

...tiktakro... spunea...

Ce frumoaseeee sunt ! sunt primele tale mini-quilturi ....vor avea un loc special in atelierul tau chiar si peste ani de zile...
Felicitari !

Mihaela spunea...

Multumesc mult Teodora! Am mai avut niste tentative mai demult dar atunci nu aveam vatelina si am facut sandwich-ul cu un pic de stofa mai groasa.

Anvelope spunea...

foarte frumoase,felicitari