miercuri, 16 martie 2011

Experimente

Imi place sa fac aplicatii de materiale dar nu imi place foarte mult sa tivesc marginile acestora.

Dar am gasit un tutorial pentru aplicatii folosind hartie absorbanta: http://afewscraps.blogspot.com/2008/04/easy-appliqu-with-dryer-sheet.html

Neavand hartie absorbanta si fiind nerabdatoare mi-am zis ca as putea incerca sa folosesc un material mai subtire pe post de hartie si am pus in practica un desen care ma tenta de mai mult timp.

Nu imi place foarte tare cum a iesit (mai ales la colturi) asa ca voi cauta servetele absorbante pentru o alta incercare.

Am mai facut si o pernuta/jucarie: pisicuta cu coada verde.

Un comentariu:

Bilete de avion low cost spunea...

e foarte interesant desenul de pe casuta...asa cum ai zis si tu colturile nu au iesit foarte bine dar nu asta conteaza cifaptul ca ai incercat si ti-a iesit ceva:D