joi, 27 martie 2008

Am inceput prin a studia ceea ce au facut altii, navigand pe net zile in sir. M-au fascinat modele si culori, povesti, persoanele din spatele blogurilor. Am facut colectii intregi de imagini, de tehnici de lucru. Si m-am gandit zile in sir ce sa fac: quilting, broderie, applique. Oare sa fac genti, obiecte de décor, felicitari, jucarii…. Ma tenteaza cam tot. Intr-un final m-am hotarat sa incerc cate ceva din fiecare. Mi-am cumparat materiale. Nici prea multe si nici prea variate ca nu am gasit. Si am zis ca ma apuc. Aceeasi intrebare: de ce, care dintre ele ma tenteaza cel mai mult? Mi-am facut dosare cu tehnici de lucru in toate cele, mi le-am pus in ordine…. dar nu aveam un spatiu adecvat.
Asa ca am mutat mobile prin casa, le-am gasit unora alte destinatii si mi-am facut un spatiu de lucru. Apoi mi-am dat teme: exercitii puncte de broderie, tehnici de quilting,genti, jucarii...

Niciun comentariu: